تولد مامان جونم


ღ.¸¸.•*´عروسک`*•.¸¸.ღ

 

 

1happybirthdaymom.gif 

سلام بچه ها.تولد مامانمه و من خیــــــــلی خوشحالم

الهی قربونت برم مامان جون که دم به دقیقه از دستم عصبانی میشی

تولدت مبارک

تولد تولد تولدت مبارک.مبارک مبارک تولدت مبارک

بیا شمعا رو فوت کن تا صد سال دیگه هم ایشالله خدا بخواد زنده باشی و هی من حرصت بدم

 

راستی چند سالت شد؟!

 

 

خب دوستان.تااطلاع ثانویه خداحافظ



نظرات شما عزیزان:

omid
ساعت23:01---5 دی 1389
salam taze up kardam sar bezan miiisii

shiva
ساعت18:10---4 دی 1389
سلام ملوسک جووووووووون خوفی؟؟؟


عسیسم وب نازی داری

راستی بیا یه سری هم به من بزن.... منتظر حضور گرمت هستم..

بای تا بعد....


...
ساعت16:51---3 دی 1389


k1
ساعت1:41---3 دی 1389
salam
mobarak bashe
mamnonam omadi webam,hamishe bia,khoshhal misham
shabet khosh


omid
ساعت22:55---1 دی 1389
tafalode momet mofalak
ajab esme jalebi dari asliyatet tehraniye??
man k tehran ro neyshnasam vali tehran pars ro shenidam
migam yahoo id bede bechatim


نسرین
ساعت20:08---1 دی 1389
مرسی دختر یکی یک دونه ام
پاسخ:خواهش میکنم مامان یکی یه دونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 1 دی 1389برچسب:,ساعت 13:0 توسط عروسک| |


Power By: LoxBlog.Com